Οδηγός Φωτισμού Καταστημάτων

 

 

Είτε πουλάτε φανταχτερό σαπούνια ή τις τελευταίες τάσεις της μόδας, ο φωτισμός μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στην αγοραστική εμπειρία των πελατών σας.

Μην αφήνετε ένα υπερ-φωτισμένο ή αχνό κατάστημα να μειώσει τις πωλήσεις σας.

 

Εδώ είμαστε εμείς να σας βοηθήσουμε να αποφασίσετε πώς και πόσο φωτισμό χρειάζεται το κατάστημά σας.

 

 

 

 

Τα οφέλη του LED φωτισμού στα καταστήματα

 

Ενώ το κόστος εκ των προτέρων είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατά την επιλογή του τι πρέπει να αγοράστει, το μακροπρόθεσμο κόστος ενέργειας και αντικατάστασης είναι επίσης σημαντικό.

 

Η επένδυση σε φωτισμό με LED αντί για τον παραδοσιακό φωτισμό, θα σας κοστίσει λιγότερο μακροπρόθεσμα, αφού οι λαμπτήρες και τα φωτιστικά LED καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια και μπορούν να διαρκέσουν χρόνια.

 

Όταν αγοράζετε τους λαμπτήρες LED, φροντίστε να τις αγοράσετε βάση συνόλου.

Ενώ η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ τα τελευταία χρόνια, μπορεί να υπάρξουν κάποιες ασυνέπειες στη θερμοκρασία χρώματος και του τόνο, οπότε η χονδρική αγορά θα εξασφαλίσει καλύτερα ένα σταθερό λευκό φως σε όλο το κατάστημά σας.

 

 

Οι λαμπτήρες LED είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να μειώσετε τη θερμότητα που εκπέμπεται από τα φωτιστικά.

Οι πιο ζεστοί λαμπτήρες, όπως αλογόνου και πυράκτωσης μπορούν να κάνουν τους πελάτες να νιώθουν άβολα να στέκονται κάτω από αυτά και να προκαλέσουν εξασθένηση του χρώματος των προϊόντων.

Βεβαιωθείτε ότι ο φωτισμός που έχετε επιλέξει έχει υψηλό δείκτη απόδοσης χρώματος (CRI) τουλάχιστον 90, ώστε τα χρώματα να απεικονίζονται με ακρίβεια.

 

Οι διακόπτες Dimmer είναι μια άλλη καλή επένδυση, καθώς σας επιτρέπουν να ελέγχετε καλύτερα την απόδοση του φωτός στο κατάστημά σας.

Η μείωση του φωτισμού όχι μόνο μειώνει την κατανάλωση ενέργειας, αλλά μπορεί επίσης να επηρεάσει σημαντικά την ατμόσφαιρα. Αυτός ο έλεγχος είναι ιδιαίτερα χρήσιμος σε καταστήματα υψηλής τεχνολογίας που χρησιμοποιούν μαλακό και πιο φωτεινό φωτισμό.

 

 

 

Είδη φωτισμού που χρειάζονται σε καταστήματα λιανικής πώλησης

 

Τα διακοσμητικά φωτιστικά είναι ένα καλό μέρος για να αρχίσετε να σχεδιάζετε το σχέδιο φωτισμού σας. Ο σκοπός τους είναι να γίνουν αντιληπτά και να δημιουργήσουν μια ελκυστική κατάσταση, οπότε τοποθετήστε τα σε προεξέχοντα σημεία εστίασης όπως τα παράθυρα για να προσελκύσουν την προσοχή των πελατών πριν μπουν ακόμη μέσα.

Η μπροστινή είσοδος ρυθμίζει τη διάθεση και τον τόνο του καταστήματός σας καθώς εισέρχονται οι πελάτες. Οι πηγές φωτός πρέπει να τοποθετούνται πάνω από το επίππεδο των ματιών στους τοίχους για να προσθέσετε λίγο φωτισμό που δεν προκαλεί λάμψη.

 

Το επόμενο βήμα, και ένα από τα πιο σημαντικά, είναι η προσθήκη φωτισμού με έμφαση. Αυτά τα φωτιστικά έχουν σκοπό να φωτίζουν και να επισημαίνουν τις μεγάλες οθόνες σας. Για μόνιμες οθόνες που δεν κινούνται πολύ, τα φωτιστικά μπορούν να είναι καλή επιλογή. Ο χωνευτός φωτισμός ενσωματώνεται στην οροφή, ώστε να μην χρειαστεί να ανησυχείτε πάρα πολύ για τη σύγκρουση με τη διακόσμηση και παρέχει επίσης ένα εστιασμένο, έντονο φως.

 

Εάν οι οθόνες σας τείνουν να είναι πιο κινητές, τότε ο κρυφός φωτισμός μπορεί να είναι η σωστή επιλογή.

Ο κρυφός φωτισμός έχει ρυθμιζόμενες κεφαλές λαμπτήρων που σας επιτρέπουν να προσαρμόσετε τη γωνία και τη θέση του φωτός έτσι ώστε η οθόνη σας να μην μείνει σε σκοτεινό σημείο.

Αυτός ο τύπος εξαρτήματος θα χρειαστεί περισσότερη προσοχή ώστε να ταιριάζει στο θέμα του καταστήματός σας.

Ο φωτισμός με έμφαση θα περιλαμβάνει επίσης φωτεινές ράβδους ή ταινίες LED σε θήκες από γυαλί, αν δεν είναι ενσωματωμένες.

 

Αφού αποφασίσετε για όλα τα διακοσμητικά και φωτιστικά έμφασης, ήρθε η ώρα να εστιάσετε πού το κατάστημα σας χρειάζεται επιπλέον προσανατολισμένο άμεσο φωτισμό.

Οι πιο συνηθισμένοι χώροι για προσανατολισμένο άμεσο φωτισμό περιλαμβάνουν τα φωτιστικά που υποδεικνύουν διαφημίσεις βιτρίνων ώστε οι εκπτώσεις σας να είναι σαφώς ορατές, πάνω από το κατάλογο πωλήσεων έτσι ώστε οι εργαζόμενοι να μην αγωνίζονται να δουν τα σύνολα των αγορών, καθώς και στα δοκιμαστήρια ώστε οι πελάτες σας να μπορούν να δουν αν το φόρεμα είναι πραγματικά μαύρο ή όχι.

 

Αν και φαίνεται ότι τα αριθμίσαμε ανάποδα, ο τελευταίος τύπος φωτισμού που απαιτείται όταν σχεδιάζετε τις ανάγκες φωτισμού του καταστήματος σας είναι ο γενικός φωτισμός.

Εάν αυτό το βήμα γίνει πρώτα, διατρέχετε τον κίνδυνο υπερβολικού φωτισμού και πρέπει να το επαναξιολογήσετε.

 

Ο γενικός φωτισμός θα πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο για να γεμίσουν τα σκοτεινά σημεία γύρω από το κατάστημά σας.

Αυτό είναι το πιο σημαντικό κατά τη χρήση χωνευτού φωτισμού ως κύρια πηγή φωτισμού. Εάν χρησιμοποιείτε μεγαλύτερα πάνελ LED ή troffers, μπορείτε να αφήσετε μεγαλύτερο χώρο μεταξύ τους.

 

 

Συμβουλή: Ένας καλός κανόνας για τον γενικό φωτισμό, είναι να τον προσθέσετε κάπου όπου υπάρχουν περισσότερα από 6 πόδια μεταξύ των φωτιστικών.